Värbamisagentuur Brandem esitleb:

VÄRBAMISKAMPAANIA SEMINAR

KOHAD ON TÄIS!

Registreeri 

värbamisseminarile:  

Carmen Froš, Hilding Anders Baltic personalijuht

 

Ole esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt ning liitu Brandemi uudiskirjaga SIIN.

Brandemi privaatsustingimused

www.brandem.ee  | tere@brandem.ee
Järvevana tee 9
Tallinn, 11314

“Kui eelmisel aastal tuli läbi töötada 70 CVd, siis sel aastal ca 130. Sain kergemalt otsuseid langetada, st ei pidanud vestlusele kutsuma nii palju neid, kelle CV oli väheütlev, vaid sain valida parimad. Tänu teie tööle see kõik juhtus. Mulle meeldis, et olite meiega ühel lainel ja julgustasite kasutama sõnumeid (kasvõi palga osas), mida me ise varasemalt pole esile tõstnud. Ja kampaania nooruslikkus oli ka väga äge. Kindlasti plaanin Brandemiga koostööd teha ka järgmiste suuremate värbamisvajaduste juures.“

Teele Tomps, SA Õpilasmalev personalijuht 

 

Sind ootab hommikupoolik täis praktilisi teadmisi 

Oleme viinud läbi enam kui 75 värbamiskampaaniat ning teame täpselt, mis muudab kampaania edukaks ja mis mitte.

Tule seminarile ja me jagame Sinuga praktilisi nippe, kuidas kiiresti sobivate kandidaatideni jõuda!

Hommikukohv ja snäkid

Värbamisseminaril saad teada 

Millistest etappidest koosneb värbamiskampaania

Kuidas luua atraktiivne kampaanialeht

Milliste kanalite abil kampaanialehele trafficut tuua

Milline on toimiv call to action

Millist lisaväärtust annab kampaaniale video

Milline on efektiivne sotsiaalmeedia reklaam

Kui palju maksab hea sotsiaalmeedia reklaam

Kuidas valida pildimaterjali ja teha kõnekas copywriting

Kuidas  värbamiskampaaniat ajatada

Kuidas mõõta värbamiskampaania efektiivsust

7.05.2019 Treff Stuudios

LIISI NIISUKE
värbamiskonsultant

Teadmisi jagavad Brandemi kogenud spetsialistid

Liisi on värvanud inimesi väga erinevatele positsioonidele – alates klienditeenindajatest ja kokkadest kuni erinevate valdkondade juhtideni. Tema inimressursi juhtimise taust ja praktilised kogemused on viinud veendumuseni, et kõige väärtuslikum vara protsessis on kandidaat.

MARIE EVART
tegevjuht

Marie on Brandemi üks asutajatest ja tänane tegevjuht. Varasemalt on Marie töötanud värbajana nii Playtechis kui ka CV Keskuses. Ta on üles astunud mitmetel konverentsidel ja seminaridel, koolitanud nii era- kui ka avaliku sektori värbajaid ja personalijuhte. Samuti on ta andnud loenguid EBS-is ja TTÜ-s.

MINNA-MARIA LÕBUS   värbamiskonsultant

Minna-Maria on värbamismaastikul tegutsenud alates 2012. aastast ja töötanud pikaajaliselt värbajana CV Keskuses. Värbamisprotsessis keskendub ta põhjalikule eeltööle, turu kaardistamisele ning eristuva kampaania loomisele, mis on eelduseks heale kandidaadikogemusele.

MAARJA NÄRSKA 
digiturunduse spetsialist

Maarja abiga jõuab klient õigete kanalite ja sõnumitega soovitud sihtrühma ning tulemusteni. Maarja on mitmeaastase müügi- ja turunduskogemusega, olles töötanud nii Eestis, Londonis kui ka Küprosel. Varasemalt on ta läbi viinud digiturunduskampaaniaid turundusagentuuris Küprosel.

OSALEN SEMINARIL

Brandemi kliendid soovitavad

"Kindlasti soovitan Brandemi värbamisteenust ka teistele. Saate põhjaliku, just Teie vajadusi arvesse võtva tailor-made värbamisteenuse, mis vastab täpselt teie ettevõtte vajadustele."

Puust ja punaseks: mis tagab värbamisel edu ehk mida oleme õppinud enam kui 75st värbamiskampaaniast? 

Sotsiaalmeedia kampaania nipid

OSALEN SEMINARIL

Küsimuste korral võta ühendust Mariega +372 5344 9810, marie@brandem.ee

KOHAD ON TÄIS!

OSALEN SEMINARIL

Jagame Sinuga värskeid Brandemi iga-aastase tudengite uuringu ning Palgainfo Agentuuriga koostöös läbiviidava Eesti suurima tööturu-uuringu tulemusi! 

Pileti hind 89€ + KM

Kuni 30.04 on pileti hind 69€ + KM

9.00 – 9.30

9.30 – 10.00

Mis on värbamiskampaania ja selle erinevad etapid

10.00 - 10.45 

10.45 - 11.00 

Kohvi ja suhtlemise paus

Arutelu: Mis läheb tänastele kandideerijatele korda?

11.00 - 11.30 

Seminar toimub Treff Stuudios (Vana-Kalamaja 18)

Kuidas üles ehitada kampaanialeht ja millist infot Brandem selleks kasutab

Milliste kanalite abil tuua kampaanialehele liiklust

Sihtotsingu ja värbamiskampaania erinevused, plussid ja miinused

Milline call-to-action ajendab potentsiaalseid töötajaid kandideerima

Video ja selle lisaväärtus kampaaniale

Milline summa tuleks kampaaniasse investeerida

Kuidas valida pildimaterjali ning millises stiilis tuleks teha copywriting

Mida jälgida värbamiskampaania efektiivsuse mõõtmisel

Kuidas valida sihtrühma

Värbamiskampaania ohud

Näited Brandemi loodud värbamiskampaaniatest

Jagame 2019. aasta tudengite uuringu tulemusi

Jagame Brandemi ja Palgainfo Agentuuriga koostöös läbi viidud Eesti suurima tööturu-uuringu tulemusi ja teeme sealt praktilised järeldused

Senised kogemused ja parimad praktikad efektiivseks ja tulemuslikuks värbamiseks

OSALEN SEMINARIL