löö kaasa, tehes äriprotsessid nutikamaks ja tõhusamaks – Sinu kätes on areng ja mõju!

Telema on juhtiv elektroonilise andmevahetuse ja e-arvete operaator Baltikumis. Meie võrgustikku kasutab üle 5500 kaupluse ja üle 1500 tarnija, kellele pakume IT-lahendusi automatiseeritud andmevoo jaoks nende tarneahelas. Edastame, konverteerime, jälgime ja töötleme iga päev enam kui 70 000 elektroonilist kaubandusdokumenti.


Meil on kliente kokku 67 riigist, sealhulgas Balti riikidest, Rootsist, Soomest, Poolast, Taanist, Saksamaalt, Jaapanist ja Austraaliast. Teeme koostööd kõigi suuremate jaekettidega nagu Selver, COOP, Maxima, Rimi ja nende tarnijatega (HKScan, Jungent, Sanitex ja Fazer).

Loe lähemalt

Soovid rohkem teada?

Sinu küsimustele vastab värbamise vanemkonsultant Evelin Kuivjõgi

+372 5887 5057

evelin@brandem.ee

 Brandem Baltic OÜ
Copyright © 2025

"Telemas tunnen end tõeliselt väärtustatuna. Info liikumine on kiire ja paneme rõhku piisavate ressursside ja selgete protsesside olemasolule, mis võimaldavad inimestel iseseisvalt tegutseda. Siin saab olla produktiivne ja oma ideid ellu viia."

"Telemas saad muuta kliendi äriprotsessid nutikamaks ja tõhusamaks, lihtsustades igapäevatööd läbimõeldud integratsioonide ja tehniliste lahenduste abil. Meie valdkond areneb kiiresti, pakkudes võimalusi pidevaks õppimiseks ja mõtestatud arenguks."

Raul Silde, ärilahenduste ekspert

Hele Hammer, tegevjuht

Integratsiooni-meeskonna juht,

Kandideeri
  • Tegutseme targalt
  • Loome ja kasutame parimaid praktikaid
  • Täidame oma lubadusi 

Professionaalsus

Meie väärtused

  • Kasutame empaatiat
  • Oleme siirad ja tunnustame
  • Alati valmis teisi abistama

Hoolivus

Julgus

  • Väljendame oma arvamust
  • Võtame vastu väljakutseid
  • Julgeme öelda “ei”

Proaktiivsus

  • Oleme tähelepanelikud ja tegutseme
  • Küsime küsimusi
  • Ületame ootusi
  • Usume endasse
  • Naudime enda tööd
  • Tahame olla parimad

Kirg

Meie juures ootab Sind

Eesti omanikud ja vähene bürokraatia tagavad kiire ja efektiivse otsustusprotsessi ning annavad Sulle rohkem vabadust ja vastutust.

Kiire tegutsemine

Tegutsed IT ja äriprotsesside optimeerimise ristumiskohas, nišiturul Baltikumis, kus Sinu tööl on suur mõju ja kõrged eesmärgid on saavutatavad.

Põnev ja ainulaadne valdkond

Oleme julged oma ala asjatundjad, kes suhtuvad töösse kirega, tegutsevad proaktiivselt ning hoolivad üksteisest, klientidest ja keskkonnast.

Toetav ja professionaalne meeskond

Kandideeri
Kandideeri

Integratsioonimeeskonna juhi roll hõlmab 4-5 projektijuhi töö koordineerimist Eestis, Lätis ja Leedus.

Sinu ülesanneteks on:

  • kliendiprojektide elluviimine (üle 300 projekti aastas), juhtides projekte ise ning juhendades ja toetades teisi projektijuhte;
  • kliendi-integratsioonide juhendmaterjalide väljatöötamine ja haldus; 
  • teiste EDI-operaatorite ning ERP tugifirmadega integratsioonid ja koostöösuhete haldus;
  • meeskonna töö planeerimine, arendamine ja tulemuslikkuse (KPIde) jälgimine;
  • juurutusprotsesside järjepidev optimeerimine.
Kandideeri

Sul on võimalus viia ellu päriselt olulisi muutusi, juhtida ja õppida, arendada end ja ettevõtet.

  • suurepäraseid juhiomadusi ja valmisolekut ka ise praktiliselt panustada;
  • väga head suhtlemis- ja partnerlussuhete loomise oskust;
  • sügavat arusaama ERP-süsteemide toimimisest, integratsiooniprintsiipidest ja tehniliste liidestuste seadistamisest/hindamisest;
  • teadmisi DB/SQL või XML/XSL tehnoloogiast
Kandideeri kohe

Ootame Sinult

  • kõrgharidus (vähemalt bakalaureusekraad);
  • väga hea eesti ja inglise keele oskus, vene keel tuleb kasuks;
  • kogemus ERP-projektide, süsteemiintegratsioonide või tehnilise projektijuhtimisega;
  • oskus töötada iseseisvalt ja süsteemselt;
  • huvi areneda valdkonna eksperdiks ja mõjutada strateegilist taset;
  • ITIL sertifikaat, kogemus klienditeenindustarkvara/CRM-iga ning virtuaalse meeskonna juhtimise kogemus on eeliseks

ning Sul on:

…siis on see positsioon just Sinu jaoks!

Sinu tulevased töökaaslased räägivad

Kandideeri

Tundsid end ära?
Kui jah, siis ära oota – kandideeri juba täna!

Sporditoetus

Boonus-süsteem

Lisapuhkus alates 2. tööaastast

Olles osa laiendatud juhtkonnast, saab Sinust oluline partner, kes mõjutab ettevõtte suunda, viib otsuseid ellu ja tähistab koos tiimiga edusamme. Meie professionaalne, sõbralik ja motiveeritud meeskond ootab Sind, et ühiselt kasvada ja uusi eesmärke saavutada.

Suvine kollektiiv- puhkus

Paindlikkus

Pikem plaan: nutikas kliendijuurutusprotsess

Vastutad kliendi juurutusprotsessi arendamise eest maailmatasemel standardile, keskendudes toodete ja teenuste kiirele aktiveerimisele, tehisintellekti optimaalsele kasutamisele ja protsesside laiemale optimeerimisele.

Telema integratsioonitiim teeb tihedat koostööd ettevõtte teiste osakondadega. Tootejuhid tagavad vajaliku informatsiooni, kuidas müügiosakond tooteid müüb, integratsioointiim neid juurutab ja klienditugi kliente probleemide korral aitab. Kui toode on kliendile müüdud, töötab müügimeeskond tihedalt koos integratsioonitiimiga, et lahendus aktiveerida või juurutada. Keerulisemate tehniliste probleemide korral pakub tuge ka arendusosakond.

Integratsioonitiimi peamiseks ülesandeks on tagada klientide kiire ja sujuv tehniline liidestamine Telema teenuste ja toodetega. Igas integratsiooniprojektis osaleb mitmeid osapooli: Telema müügijuht, Telema integratsiooni projektijuht, kliendi esindaja, kliendi ERP-toe esindaja ning mittestandardsete projektide puhul ka Telema arendusosakond.

Rohkem kui 40 ERP-toe ettevõtet on Telema sertifitseeritud partnerid - nende toetatud ERP-süsteemis on olemas Telema EDI moodul. Mittestandardse lahenduse korral teeb integratsiooni projektijuht eelanalüüsi ning selle põhjal kliendile pakkumise. Kui klient pakkumise vastu võtab, tellib projektijuht vajaliku arenduse arendusosakonnalt ja koordineerib projekti kliendiga.

Integratsioonitiimi peamised töövahendid ja keskkonnad: Directo, Apex, Jira, Confluence, Google Workspace (Docs, Sheets, Forms, Sites), Tableau.

Telema integratsiooni osakond

Kandideerimine kestab kuni 22.05.2025.