aita kaasa maailmaklassi kliendikogemuse pakkumisel!

Telema on juhtiv elektroonilise andmevahetuse ja e-arvete operaator Baltikumis. Meie võrgustikku kasutab üle 5500 kaupluse ja üle 1500 tarnija, kellele pakume IT-lahendusi automatiseeritud andmevoo jaoks nende tarneahelas. Edastame, konverteerime, jälgime ja töötleme iga päev enam kui 70 000 elektroonilist kaubandusdokumenti.


Meil on kliente kokku 67 riigist, sealhulgas Balti riikidest, Rootsist, Soomest, Poolast, Taanist, Saksamaalt, Jaapanist ja Austraaliast. Teeme koostööd kõigi suuremate jaekettidega nagu Selver, COOP, Maxima, Rimi ja nende tarnijatega (HKScan, Jungent, Sanitex ja Fazer).

Loe lähemalt

Kas tekkis küsimusi?

Brandemi värbamise vanemkonsultant Evelin Kuivjõgi

+372 5887 5057

evelin@brandem.ee

 Brandem Baltic OÜ
Copyright © 2024

Telemas tunnen end tõeliselt väärtustatuna. Info liikumine on kiire ja paneme rõhku piisavate ressursside ja selgete protsesside olemasolule, mis võimaldavad inimestel iseseisvalt tegutseda. Siin saab olla produktiivne ja oma ideid ellu viia."

"Ootame uue ühendatud tiimi juhiks kedagi, kes on pidevalt valmis väljakutseteks, suudab iseseisvalt olukordi lahendada ning on silmapaistev suhtluses äriklientidega. Meie meeskond on tulemustele orienteeritud, pühendunud ja intelligentne, kellega koos on eesmärkide saavutamise rõõm mitmekordne.“

„Äsja liidetud kliendiprojektide ja klienditoe meeskonna uue juhina on Sinu laual oluline küsimus: kuidas saavutada paremaid tulemusi sama arvu inimestega? Sinu roll saab olema protsesside nutikamaks ja efektiivsemaks muutmine, et meie töö oleks targem ja tõhusam. Otsime inimest, kellega tekiks hea koostöö ja kes saab hakkama erinevate ülesannetega üheaegselt - see on tõeline hands-on väljakutse."

Raul Silde, kliendiprojektide juht

Pille Anderson, klienditoe juht

Hele Hammer, tegevjuht

KLIENDIPROJEKTIDE JA KLIENDITOE OSAKONNA JUHT,

Brandemi värbamisassistent Epp-Kirke Küttis

+372 5556 3449

eppkirke@brandem.ee

Kandideeri
  • Tegutseme targalt
  • Loome ja kasutame parimaid praktikaid
  • Täidame oma lubadusi 

Professionaalsus

Meie väärtused

  • Kasutame empaatiat
  • Oleme siirad
  • Alati valmis teisi abistama

Hoolivus

Julgus

  • Väljendame oma arvamust
  • Võtame vastu väljakutseid
  • Julgeme öelda “ei”

Proaktiivsus

  • Oleme tähelepanelikud ja tegutseme
  • Küsime küsimusi
  • Ületame ootusi
  • Usume endasse
  • Naudime enda tööd
  • Tahame olla parimad

Kirg

Meie juures ootab Sind

Telemal on Eesti omanikud, tänu millele käib otsuste tegemine kiirelt ja efektiivselt. Bürokraatiat on vähe, aga vastutust see-eest rohkelt.

Kiire tegutsemine

Tegutseme nišiturul ja meil on Baltikumis vaid loetud konkurendid. Seetõttu on Sinu tööl suur mõjuvõim ja kõrgete eesmärkide saavutamine käeulatuses.

Ainulaadne valdkond

Oleme julged oma ala professionaalid, suhtume ellu kirglikult, tegutseme proaktiivselt ning hoolime üksteisest, klientidest ja ümbritsevast keskkonnast

Meeskond, kes tahab aidata

Kandideeri
Kandideeri

Kõrgema äristandardi saavutamiseks oleme Telemas liitmas kliendiprojektide ja klienditoe meeskonnad üheks üksuseks. Osakonna uue juhina on Sinu väljakutseks viia oma meeskond uuele tasemele ja tagada maailmatasemel klienditugi ning projektide läbiviimine.

Võta vastutus kolmes valdkonnas:

Kliendi-tugi

Kliendi-projektid

  • Koordineeri klienditoe spetsialistide tööd, kes tegelevad 5500 päringuga aastas.
  • Arenda ja juuruta ettevõttes klienditeeninduse parimad praktikad.
  • Lahenda keerukaid kliendipäringuid koostöös teiste osakondadega.
  • Analüüsi ja prioritiseeri optimeerimise potentsiaali.
  • Juuruta kaasaegseid lahendusi ja praktikaid protsesside efektiivsuse tõstmiseks.
  • Koordineeri aastas rohkem kui 300 kliendiprojekti juhtimist, mis hõlmavad 60+ erineva ERP-i integreerimist Telema EDI süsteemi läbi erinevate kanalite (AS2, RestAPI, webservices jms).
  • Taga nii juurutuste kui kliendipöördumiste lahendamise kvaliteet ja ajakohasus. 
  • Arenda ja koordineeri kliendikoolitusi ning koolitusmaterjale nagu kasutajajuhendeid ning KKK andmekogu. 
  • Loo ja hoia suhteid klientide ja nende ERP partnerettevõtetega.

Kogu tiim

  • Planeeri ja korralda IT lahenduste juurutuse ja klienditoe spetsialistide tööd. 
  • Koolita ja arenda osakonna liikmeid. 
  • Jälgi ja raporteeri võtmenäidikuid, et parandada klienditoe ja kliendiprojektide osakonna toimimise efektiivsust.
Kandideeri

Sinu väljakutse

  • vähemalt 3 aastase tehnilise klienditoe juhtimise kogemusega
  • varasemalt kokku puutunud integratsiooni ja ERP juurutuse projektidega; 
  • analüütiline ja kriitiline mõtleja, keda motiveerivad suured eesmärgid
Kandideeri kohe

Ootame just Sind, kui oled

  • kõrgharidus, soovitavalt magistrikraad;
  • teadmised klienditeeninduse juhtimise parimatest praktikatest;
  • kõrgtasemel teadmised projektijuhtimisest;
  • suhete/inimeste juhtimise kogemus, teadmised riskide juhtimisest, tehniline taiplikkus;
  • võimekus mõelda süsteemselt ning teha otsuseid;
  • ITIL sertifikaat ja kogemus klienditoe tarkvara ning CRM süsteemidega tuleb kasuks;
  • suurepärane suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus nii eesti kui inglise keeles.

ning Sul on:

Ühine meiega ja vii oma ideed ellu!

Sinu tulevased töökaaslased räägivad

Kandideeri

Targemad lahendused ja kõrged eesmärgid ootavad Sind Telemas

Kandideerimise lõpuni on jäänud: 00 päeva  00 tundi  00 minutit  00 sekundit

Sporditoetus

Boonus-süsteem

Lisapuhkus alates 2. töösünnipäevast

Kandideeri nüüd!